אמיר חורי : סרוגים | מאות בני אדם הגיעו לנוף הגליל להלווייתו של אמיר חורי, השוטר שנפל בפיגוע הירי בבני ברק לאחר קרב יריות עם המחבל.

הסמפכל אמר בהספדו כי אמיר הוא גיבור ישראל חורי הותיר אחריו בת זוג, והשניים תכננו להתחתן. איתמר, צעיר חרדי, הגיע להלוויה . אלפים מלווים למנוחות את אמיר חורי ז''ל בבית העלמין בנוף הגליל. סרוגים | מאות בני אדם הגיעו לנוף הגליל להלווייתו של אמיר חורי, השוטר שנפל בפיגוע הירי בבני ברק לאחר קרב יריות עם המחבל.

סרוגים | מאות בני אדם הגיעו לנוף הגליל להלווייתו של אמיר חורי, השוטר שנפל בפיגוע הירי בבני ברק לאחר קרב יריות עם המחבל. P3txccqxyquksm
P3txccqxyquksm from ynet-images1.yit.co.il
מאות הגיעו ללוות את רסמ אמיר חורי, שמת מפצעיו לאחר שניטרל את המחבל בבני ברק ביום שלישי. סרוגים | מאות בני אדם הגיעו לנוף הגליל להלווייתו של אמיר חורי, השוטר שנפל בפיגוע הירי בבני ברק לאחר קרב יריות עם המחבל. רבים מהמגזר החרדי מתכוונים להשתתף בהלווייתו של השוטר אמיר חורי, שנרצח בעת שהסתער על המחבל בפיגוע הקשה בבני ברק. חנן רובין שמע על מותו של השוטר אמיר חורי זל והחליט לגייס נהגי אוטובוסים כדי להביא את הציבור הישראלי להלוויה בנוף הגליל. הלוויה תצא בשעה 17:00 מבית העלמין הצבאי בנוף הגליל • חורי נהרג בעת שהסתער על המחבל בפיגוע הקשה בבני ברק. חורי הותיר אחריו בת זוג, והשניים תכננו להתחתן. עוד קודם לכן התקיים טקס האשכבה והפרידה, . אמרת שאתה חוזר ביום שישי וחזרת יום לפני בארון מתים.

אמרת שאתה חוזר ביום שישי וחזרת יום לפני בארון מתים.

הלוויה תצא בשעה 17:00 מבית העלמין הצבאי בנוף הגליל • חורי נהרג בעת שהסתער על המחבל בפיגוע הקשה בבני ברק. לפני ההלוויה התקיים טקס אשכבה בכנסיית הבשורה בנצרת. בני משפחתו נכנסו לחלקת הקבר נושאים דגלי ישראל. אמרת שאתה חוזר ביום שישי וחזרת יום לפני בארון מתים. רחוב על שמו של השוטר אמיר חורי שנרצח בפיגוע. הסמפכל אמר בהספדו כי אמיר הוא גיבור ישראל רבים מהמגזר החרדי מתכוונים להשתתף בהלווייתו של השוטר אמיר חורי, שנרצח בעת שהסתער על המחבל בפיגוע הקשה בבני ברק. חנן רובין שמע על מותו של השוטר אמיר חורי זל והחליט לגייס נהגי אוטובוסים כדי להביא את הציבור הישראלי להלוויה בנוף הגליל. אלפים מלווים למנוחות את אמיר חורי ז''ל בבית העלמין בנוף הגליל. סרוגים | מאות בני אדם הגיעו לנוף הגליל להלווייתו של אמיר חורי, השוטר שנפל בפיגוע הירי בבני ברק לאחר קרב יריות עם המחבל. אביו של חורי ספד לו ואמר: עוד קודם לכן התקיים טקס האשכבה והפרידה, . אביו של אמיר, ג'יריס חורי, אמר כי הוא הציל .

רבים מהמגזר החרדי מתכוונים להשתתף בהלווייתו של השוטר אמיר חורי, שנרצח בעת שהסתער על המחבל בפיגוע הקשה בבני ברק. זו הפעם הראשונה שבה העירייה תנציח . הלוויה תצא בשעה 17:00 מבית העלמין הצבאי בנוף הגליל • חורי נהרג בעת שהסתער על המחבל בפיגוע הקשה בבני ברק. איתמר, צעיר חרדי, הגיע להלוויה . אלפים מלווים למנוחות את אמיר חורי ז''ל בבית העלמין בנוף הגליל.

מאות הגיעו ללוות את רסמ אמיר חורי, שמת מפצעיו לאחר שניטרל את המחבל בבני ברק ביום שלישי. א×'×
א×'×"ת ×"חור×'ן על תמונת ×"ניצחון של א×'×™ נשר כלכליסט from images1.calcalist.co.il
אביו של חורי ספד לו ואמר: חורי הותיר אחריו בת זוג, והשניים תכננו להתחתן. בני משפחתו נכנסו לחלקת הקבר נושאים דגלי ישראל. אלפים מלווים למנוחות את אמיר חורי ז''ל בבית העלמין בנוף הגליל. חנן רובין שמע על מותו של השוטר אמיר חורי זל והחליט לגייס נהגי אוטובוסים כדי להביא את הציבור הישראלי להלוויה בנוף הגליל. רבים מהמגזר החרדי מתכוונים להשתתף בהלווייתו של השוטר אמיר חורי, שנרצח בעת שהסתער על המחבל בפיגוע הקשה בבני ברק. עוד קודם לכן התקיים טקס האשכבה והפרידה, . אמרת שאתה חוזר ביום שישי וחזרת יום לפני בארון מתים.

מאות הגיעו ללוות את רסמ אמיר חורי, שמת מפצעיו לאחר שניטרל את המחבל בבני ברק ביום שלישי.

אמרת שאתה חוזר ביום שישי וחזרת יום לפני בארון מתים. רחוב על שמו של השוטר אמיר חורי שנרצח בפיגוע. איתמר, צעיר חרדי, הגיע להלוויה . זו הפעם הראשונה שבה העירייה תנציח . אביו של אמיר, ג'יריס חורי, אמר כי הוא הציל . הסמפכל אמר בהספדו כי אמיר הוא גיבור ישראל חורי הותיר אחריו בת זוג, והשניים תכננו להתחתן. סרוגים | מאות בני אדם הגיעו לנוף הגליל להלווייתו של אמיר חורי, השוטר שנפל בפיגוע הירי בבני ברק לאחר קרב יריות עם המחבל. לפני ההלוויה התקיים טקס אשכבה בכנסיית הבשורה בנצרת. עוד קודם לכן התקיים טקס האשכבה והפרידה, . רבים מהמגזר החרדי מתכוונים להשתתף בהלווייתו של השוטר אמיר חורי, שנרצח בעת שהסתער על המחבל בפיגוע הקשה בבני ברק. חנן רובין שמע על מותו של השוטר אמיר חורי זל והחליט לגייס נהגי אוטובוסים כדי להביא את הציבור הישראלי להלוויה בנוף הגליל. הלוויה תצא בשעה 17:00 מבית העלמין הצבאי בנוף הגליל • חורי נהרג בעת שהסתער על המחבל בפיגוע הקשה בבני ברק.

אלפים מלווים למנוחות את אמיר חורי ז''ל בבית העלמין בנוף הגליל. אמרת שאתה חוזר ביום שישי וחזרת יום לפני בארון מתים. רחוב על שמו של השוטר אמיר חורי שנרצח בפיגוע. הלוויה תצא בשעה 17:00 מבית העלמין הצבאי בנוף הגליל • חורי נהרג בעת שהסתער על המחבל בפיגוע הקשה בבני ברק. הסמפכל אמר בהספדו כי אמיר הוא גיבור ישראל

אלפים מלווים למנוחות את אמיר חורי ז''ל בבית העלמין בנוף הגליל. Ncllf B9biwnzm
Ncllf B9biwnzm from media.reshet.tv
אביו של אמיר, ג'יריס חורי, אמר כי הוא הציל . רחוב על שמו של השוטר אמיר חורי שנרצח בפיגוע. עוד קודם לכן התקיים טקס האשכבה והפרידה, . אלפים מלווים למנוחות את אמיר חורי ז''ל בבית העלמין בנוף הגליל. רבים מהמגזר החרדי מתכוונים להשתתף בהלווייתו של השוטר אמיר חורי, שנרצח בעת שהסתער על המחבל בפיגוע הקשה בבני ברק. חנן רובין שמע על מותו של השוטר אמיר חורי זל והחליט לגייס נהגי אוטובוסים כדי להביא את הציבור הישראלי להלוויה בנוף הגליל. הסמפכל אמר בהספדו כי אמיר הוא גיבור ישראל חורי הותיר אחריו בת זוג, והשניים תכננו להתחתן.

לפני ההלוויה התקיים טקס אשכבה בכנסיית הבשורה בנצרת.

סרוגים | מאות בני אדם הגיעו לנוף הגליל להלווייתו של אמיר חורי, השוטר שנפל בפיגוע הירי בבני ברק לאחר קרב יריות עם המחבל. אביו של חורי ספד לו ואמר: עוד קודם לכן התקיים טקס האשכבה והפרידה, . חנן רובין שמע על מותו של השוטר אמיר חורי זל והחליט לגייס נהגי אוטובוסים כדי להביא את הציבור הישראלי להלוויה בנוף הגליל. מאות הגיעו ללוות את רסמ אמיר חורי, שמת מפצעיו לאחר שניטרל את המחבל בבני ברק ביום שלישי. אלפים מלווים למנוחות את אמיר חורי ז''ל בבית העלמין בנוף הגליל. אמרת שאתה חוזר ביום שישי וחזרת יום לפני בארון מתים. רחוב על שמו של השוטר אמיר חורי שנרצח בפיגוע. הסמפכל אמר בהספדו כי אמיר הוא גיבור ישראל אביו של אמיר, ג'יריס חורי, אמר כי הוא הציל . לפני ההלוויה התקיים טקס אשכבה בכנסיית הבשורה בנצרת. בני משפחתו נכנסו לחלקת הקבר נושאים דגלי ישראל. חורי הותיר אחריו בת זוג, והשניים תכננו להתחתן.

אמיר חורי : סרוגים | מאות בני אדם הגיעו לנוף הגליל להלווייתו של אמיר חורי, השוטר שנפל בפיגוע הירי בבני ברק לאחר קרב יריות עם המחבל.. חנן רובין שמע על מותו של השוטר אמיר חורי זל והחליט לגייס נהגי אוטובוסים כדי להביא את הציבור הישראלי להלוויה בנוף הגליל. לפני ההלוויה התקיים טקס אשכבה בכנסיית הבשורה בנצרת. מאות הגיעו ללוות את רסמ אמיר חורי, שמת מפצעיו לאחר שניטרל את המחבל בבני ברק ביום שלישי. רבים מהמגזר החרדי מתכוונים להשתתף בהלווייתו של השוטר אמיר חורי, שנרצח בעת שהסתער על המחבל בפיגוע הקשה בבני ברק. סרוגים | מאות בני אדם הגיעו לנוף הגליל להלווייתו של אמיר חורי, השוטר שנפל בפיגוע הירי בבני ברק לאחר קרב יריות עם המחבל.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook